سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی خدا را جُستم و آن را در دشمنی با معصیت کاران یافتم . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 88 تیر 9 , ساعت 2:53 صبح

 سلام... 

بالاخره بعد از مدتی بلند دوباره با مطالب موبایل آپ شدم....این بار هم با یه نرم افزار عالی...

 

نرم افزار xplore v1.22 که بهترین نرم افزار برای مدیریت فایل های شخصی و سیستمی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین بوده که در عین سادگی امکانات زیادی را ارائه داشته و در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را پیدا کرده. این نرم افزار بر روی گوشی هایی دارای سیستم عامل  s60, s60v3, uiq, uiq3 قابل نصب می باشد. حجم این نرم افزار 400 کیلوبایت می باشد. نظر یادتان نرود.

ویژگی های نرم افزار:
- مشاهده درایو ها و پوشه ها بصورت درختی
- مرورگر تصاویر و ویرایشگر متون
- نمایش جزییات و مشخصات پرونده ها
- مشاهده و ویرایش ویوگی های فایل (مخفی - فقط خواندنی و …
- تغییر نام و حذف پرونده ها
- انتخاب چندتایی فایل ها و پوشه ها بصورت همزمان
- نمونه برداری و انتقال پرونده ها و پوشه ها
- ارسال فایل ها بوسیله ی بلوتوث و مادون قرمز
- استخراج فایل ها از فایل های فشرده با فرمت ZIP , RAR , JAR
- ساخت فایل فشرده با فرمت ZIP
- مشاهده ی اسناد Word
- نمایش مشخصات سخت افزاری سیستم و …

x-plore

ویژگی های جدید نرم افزار:
- مجهز به Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری
- امکان مشاهده و ویرایش فایل های Hex
- قابلیت مشاهده فایل های ورد 2007
- مشاهده و کنترل برنامه های در حال اجرا (Task Manager)
- امکان مدیریت Hotkey ها
- امکان مشاهده و ذخیره فایل در پوشه Messaging
- امکان جستجو در بین فایل های گوشی

 

» دانلود X-Plore نسخه 1.22

» پسورد: www.mobileha.com

حجم : 416 کیلوبایت

» توضیح اینکه : نرم افزار به صورت ساین شده قرار داده شده

در ضمن اگر برای نصب بر روی گوشی هایی همچون N70 6600 6630 و در کل نصب برروی گوشی های سری 60ورژن 2 با مشکل مواجه شدید نرم افزار مخصوص آن دسنه از گوشی ها در همین وبلاگ موجود است..


چهارشنبه 88 تیر 3 , ساعت 4:59 صبح

در حالی که تصاویر لحظه جان دادن دختری به نام ندا  آقاسلطان به صورت گسترده در شبکه‌های خبری مخالف جمهوری اسلامی پخش شده و این مسئله به پروژه‌ای برای بدنام کردن نیروهای نظامی ایران تبدیل شده است، یک مقام آگاه امنیتی از افشای سناریوی 3 مرحله‌ای تروریست‌های منافقین در قتل مردم، تصویربرداری و مخابره فوری این تصاویر خبر داد.

این مقام آگاه به خبرنگار رجانیوز گفت: تحقیقات به عمل آمده در خصوص قتل این دختر حاکی است تروریست‌های تک‌تیرانداز از بالای بام یکی از ساختمان‌های مشرف به خیابانی فرعی در امیرآباد تهران به سمت وی تیراندازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در محل رخداد این جنایت هیچ‌گونه درگیری وجود نداشته است، ادامه داد: بلافاصله پس از آنکه تیراندازی می‌شود، تصاویری از لحظه جان دادن این دختر تهیه می‌شود. جالب اینجاست که این تصاویر توسط یک دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای تهیه شده که کیفیت بالای تصاویر مؤید این ادعا است.

این مقام آگاه امنیتی افزود: در همین تصاویر منتشر شده مشخص است که پس از شلیک و افتادن این دختر بر روی زمین، تنها حدود 5 نفر دور وی جمع می‌شوند که این یعنی در این خیابان فرعی هیچ‌گونه درگیری وجود نداشته و تروریست‌ها نیز این مکان خلوت را به منظور امکان فرار پس از عملیات انتخاب کرده بودند.

وی همچنین گفت: راننده خودروی حامل این دختر و همراهش نیز بر غیرعادی بودن تیراندازی در آن منطقه و حضور فوری یک نفر دوربین به دست در صحنه قتل تأکید کرد.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: اسلحه‌ای که با آن به سمت این دختر شلیک شده است، جزء سلاح‌های سازمانی هیچ‌یک از نهادهای نظامی نیست.

در همین حال، منابع انتظامی و امنیتی برای چندمین بار از مردم تهران درخواست کردند که در صورت مشاهده چنین صحنه ها و فضاهایی نیروهای انتظامی را در جریان قرار داده و از تکرار حواث تلخ این چنینی جلوگیری کنند. 


شنبه 88 خرداد 30 , ساعت 8:50 عصر
 
موسوی : من احساس خطر کردم و آمدم | عکس روز


حالا آقای موسوی وضیعت الان خطرناک است یا قبل از آمدن شما ؟
                                                           
 
ک
 

شنبه 88 خرداد 30 , ساعت 8:45 عصر

 
روابط عمومی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته
اطلاعیه شماره چهار(هشدار به آشوبگران مجازی)
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
مردم شجاع و دلاور ایران ، متاسفانه جریانات منحرف از اصول و ارزشهای انقلاب که در طول چند سال گذشته در پشت سر همه اغتشاشات در کشور حضور داشته اند بر اساس مستندات بدست آمده پیش از انتخابات در صدد ایجاد بحران در کشور بوده و اغتشاشات این روزها که موجب تعدی ارازل و اوباش به جان ومال و ناموس مردم شده است ، نتیجه برنامه ریزی و طراحی یک سناریوی از پیش طراحی شده از طرف آنهاست.
 
بحث انتخابات و میزان رای و فرد برنده تنها یک بهانه برای ایجاد ناامنی و اغتشاش بوده است و در همین رابطه مرکز بررسی جرایم سازمان یافته با بررسی دقیق فضای سایبر کشور به موارد متعددی از سایتهای خبری منحرف برخورده که با تغییر رویکرد و ایجاد سایتها و وبلاگهای متعدد به تشویش اذهان عمومی ، تبلیغ اغتشاشگری و ایجاد آشوبهای خیابانی پرداخته و با دروغها و تهمت های ساختگی و سازماندهی کردن شورشها به اقدامات غیر قانونی خود در زمینه تخریب و اخلال در نظم و امنیت عمومی دامن می زنند.
 
این مراکز سازمان یافته که با حمایت مالی و فنی شرکت های کانادایی و آمریکایی و رسانه های تحت حمایت سازمان های اطلاعاتی آمریکایی و انگلیسی(رادیو زمانه ، رادیو فردا ، بی بی سی فارسی و ...)همانند فعالیت های مخرب خود در شبکه های مضلین مورد حمایت واقع می شوند بیانگر کینه توزی و حرکت بی انصافانه و ضد مردمی رسانه های غربی و در یک کلام دشمنی با ملت ایران می باشد.
 
فرزندان شما در این مرکز با شناخت کامل عوامل اصلی این شبکه های اینترنتی مخرب به زودی تمام مستندات لازم را به سمع و نظر مردم عزیز ایران رسانده و به کسانی که در فضای سایبر نسبت به تبلیغ آشوبگری و تهدید مردم و شایعه پراکنی اقدام می نمایند هشدار داده که اقدامات قانونی ما می تواند برای آنها بسیار سنگین باشد و از آنها می خواهیم نسبت به حذف محتویات مطالب اینچنینی اقدام نمایند.
مطمئنا خون جوانان این مرز و بوم که در اغتشاشات اخیر توسط ارازل و اوباش به شهادت رسیده اند این مرکز را در برخورد قاطع و قانونی مصمم تر می نماید.
 
 
                                                              مرکز بررسی جرائم سازمان یافته


جمعه 86 اسفند 24 , ساعت 1:47 عصر
حتما این روز ها شما هم اخبار ورود نسخه جدید از سری بازی های NFS را شنیده اید.
باز هم خبر خوش برای علاقه مندان به بازی های اتومبیل رانی به وجود آمد , به همین دلیل ما هم تصمیم گرقتیم این خبر خوش را با قرار دادن بازی این نسخه برای موبایل شما کامل کنیم ...
بازی NFS معروف به Carbon برای موبایل شما ... البته کیفیت عالی ندارد ولی کنترل ماشین بسیار بهتر شده است.



www.ir-tci.org



 قابل نصب بر روی گوشی های :
نوکیا : 3230 , 3250 , 3660 , 6260 , 6600 , 6630 , 6670 , 6680 , 6681 , 7610 , 7650 , N70 , N90 , N91
سامسونگ : D410 , D415 , D500 , E530 , E720 , E760 , Z130 , Z140 , Z500 , ZM60
ال جی : U8110 , U8120 , U8130 , U8138 , U8150 , U8290 , U8330 , U8360 , U8380 , U880
زیمنس : SX1
پاناسونیک : X700
 دانلود - با حجم 312 کیلوبایت
 پسورد : www.ir-tci.org ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )
 منبع : سایت تخصصی موبایل



لیست کل یادداشت های این وبلاگ